źródło: Google Street View
źródło: Google Street View
Arnie Arnie
1085
BLOG

Hołowczyc przejechał 3,7km w czasie 79 SEKUND ! DOWÓD:

Arnie Arnie Polityka Obserwuj notkę 18

Obejrzałem z uwagą wielokrotnie materiał TVN na temat rzekomego rajdu Krzysztofa Hołowczyca po krajowej "siódemce".

Z zasady nie wierzę tak zmontowanym materiałom, więc zacząłem się zastanawiać, dlaczego TVN wyciął z filmu ok 60 sekund pościgu. Zastanowił mnie fakt, dlaczego sportowa VECTRA osiągająca setkę w ok. 6 sekund nie dogoniła Hołowczyca jadącego rzekomo, jak twierdzi, "normalną prędkością".

Jest takie świetne narzędzie jak Google street view. Odnalazłem więc miejsce, w którym stali policjanci. Jest to skrzyżowanie drogi krajowej nr 7 z drogą prowadzącą do wsi Kosiny Bartosowe.

Tu jest skan ze strony TVN24.pl:

df

A tu skan z Google Street View:

df

Tu można zobaczyć to miejsce w Google Street View: KOSINY BARTOSOWE

Jak widać na poniższym skanie, Krzysztof Hołowczycprzemknął przez ten punkt na drodze o godzinie9:21:23s.

df

Następnie odnalazłem drugi ważny punkt na trasie pościgu- tablica wjazdowa do Żurominka, gdzie Hołowczyc pojawił się o 9:22:42s

Skan ze strony TVN24.pl:

df

A tu skan z Google Street View:

Link do poniższego miejsca

df

 

A teraz sedno mojego opracowania:

Link do poniższej mapy

 

df

Odcinek, który Hołowczyc przemknął, jak mówi w tefałenowskim materiale "z normalną prędkością", mierzy 3,7km. Jak łatwo obliczyć na podstawie powyższych danych, Hołowczyc pokonał ten odcinek w czasie 79 sekund !

Jakby nie liczyć Panie Hołowczyc- średnia na tym odcinku to 168km/h.

To jest ta pańska"normalna prędkość"? Jeżdżę autem o mocy 180PS, przejechałem już chyba z 0,5mln kilometrów i powiem szczerze, że wykręcenie na jednojezdniowej drodze krajowej średniej 168km/h na odcinku 3,7km to nielada wyczyn.

Dziękuję za uwagę.

PS.

Na komentarze odpowiem po 18:00, idę coś zjeść :)

 

 

 

 

 

Zobacz galerię zdjęć:

źródło: TVN24.pl
źródło: TVN24.pl źródło: google street view źródło: tvn24.pl źródło: tvn24.pl źródło: Google Street View
Arnie
O mnie Arnie

"Michnik jest manipulatorem. To jest człowiek złej woli, kłamca, oszust intelektualny. Ideologia tych panów to jest to, żeby w Polsce zapanował socjalizm z ludzką twarzą. To jest widmo dla mnie zupełnie nie do zniesienia." źródło:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka